Mängude programmeerimine 4.-7. kl

 

Õppetöö sisu

Kas sulle meeldib arvutis mängida? Kas sa tead, kuidas neid mänge tehakse? Kas sa tahad arvutimänge ise luua?
Siis see huviring on mõeldud just sulle! Õppimise käigus kasutame erinevaid arvutirakendusi, et seda kõike õppida ja valmistada. Õppetööde valikul arvestame laste enda huvide, mõtetega ja ideedega.

Tegevused

  • Pikselgraafikas joonistamine ja animeerimine
  • Muusika tegemine 
  • 3D modelleerimine
  • Mängude ajalugu ja mängude emuleerimine.
  • Programmeerimine erinevates keeltes.

Lisaväärtus

  • Ringitunnis omandada teadmised ja oskused annavad algteadmiseid programmeerimisest.
  • Õpilane oskab omandatud teadmisi kasutada praktikas.
  • Arenevad nii individuaalsed kui sotsiaalsed teadmised ja oskused.
  • Huvikoolist leiad samade huvidega sõpru.
  • Võimalus osa võtta laagritest ja teistest huvikooli ühisüritustest.

Lisainfo

  • Vanuserühm: 4.-7. kl (õpilasi võetakse vastu alates 3. kl eelneval kokkuleppel õpetajaga)
  • Õppekeel: eesti keel
  • Õppetasu: 16.40€ kuus
  • Tunnid toimuvad: vaata tunniplaani

Info ja registreerimine

Pärnu haridusteenuste süsteemis ARNO

Õpetaja

Madis Kool
madis.kool@pernova.ee

Olen õppinud Pärnumaa Kutsehariduskeskuses IT süsteemide nooremspetsialistiks ja omandanud õpetajakutse  Tartu Ülikooli Haridusteaduste Instituudis.

Videomänge olen mänginud nii kaua kui mängupult on kätte mahtunud. Pean mänge tähtsaks sotsiaalses arengus, probleemide lahendamise arendamisel ja üldise maailmapildi laiendamisel. Selle käigus areneb kindlasti ka loovus, mida pean väga oluliseks osaks inimeseks olemisel. Tehnoloogia aitab loovust arendada ja seda kas siis mängude tegemisel, kus on seotud paljud loovad alad või tegeledes puhtalt tehnika ja tarkvaraga.

Hobideks on ajalugu ja filmide kogumine.

By browsing this website, you agree to our privacy policy.
I Agree