Roboajud 4.-9. kl

 

Õppetöö sisu

Kui Sul on huvi tehnoloogia, teaduse, robotite ja Legode vastu, siis oled teretulnud meie tiimi!Siin huviringis saavad noored enda legode ja robotite huvi teisele levelile viia.  Iga noore õppeplaan määratakse alati individuaalselt vastavalt tasemele. Õppetöös kasutame Lego WeDo, NXT, EV3 ja Spike Prime tehnikat ja tarkvara.

Tegevused

  • Projekteerime, ehitame ja programmeerime vastavalt tasemele.
  • Leiame võimalusi võistlustel oskusi proovile panna.
  • Tehniliste protsesside koosmõjul arendame noore oskust kriitiliselt mõelda, tuletada, analüüsida ja planeerida, mõistmaks protsesside põhjus-tagajärgi.
  • Analüüsime tehtud tööd.

Lisaväärtused

  • Õpime meeskonnatööd ja tiimi toetamist.
  • Arendame loogilist mõtlemist ja tehnilist taipu.
  • Õpime tundma tehnoloogiamaailma ja selle võimalusi.
  • Loome nutikaid lahendusi ja arendame loovust.
  • Õpime kannatlikkust ja sihikindlust.
  • Arendame digipädevusi.
  • Kujundame innovatsiooni- ja ettevõtlikkuse vaimu.
  • Paneme enda projektid proovile võistlusareenil.

Lisainfo

  • Vanuserühm: 4.-9. kl
  • Õppekeel: eesti keel
  • Õppetasu: 17.70€ kuus
  • Tunnid toimuvad: vaata tunniplaani

Info ja registreerimine

Pärnu haridusteenuste süsteemis ARNO

Õpetaja

Markus Kask
markus.kask@pernova.ee

Tutvustus

Olen ametilt masinaehitusinsener, parameedik, lisaks vanem vend ja väga positiivne inimene.

Minu lapsepõlv koosnes suuresti legokastide keskel. Tagasi vaadates väärtustan seda, et vanemad lego kastid tõid ja ära ei andnud kui järjekordne merisiilitorke vääriline valupurse kellegi jalatalda tabas. Nüüd, ülikoolitee läbinuna, mõistan selgemalt, et ruumiline taju, detailide kokkusobitamine, loovus ja muud eluks vajalikud oskused saavadki alguse just nendest lapsepõlve -ja noorukieahetkedest.

Tallinna Tehnika Kõrgkoolis lõpetasin inseneri eriala ning igapäevaselt tegelen tootmislahenduste loomisega. Samas on noorte juhendamine olnud minu jaoks alati rõõmu pakkuv – võib-olla just seetõttu, et vanema vennana on see roll olnud minu jaoks loomulik.

Oma juhendamistöös pean oluliseks, et õppimine oleks süsteemne ja järk-järguline – ainult nii saab see päriselt toimida.

By browsing this website, you agree to our privacy policy.
I Agree