

Eelkool
Teeme katseid, et paremini mõista magneti toimimise põhimõtteid. Lapsed jagatakse 3-4 liikmelistesse gruppidesse, kus igal grupil on oma katsetekohver ja kus kõik lapsed läbivad lihtsamad magnetkatsed. Lõpetuseks meisterdame ise magnetimängu.
Eelkool, 1.-3. klass
Õpime tundma taime ehitust, saame teada, mis on taimnetrükk, valime trükkimiseks sobivad taimelehed/taimeviljad ja teeme taimetrükki.
Eelkool, 1.-3. klass
Õpime tundma nelja teravilja liiki ja saame teada, kuidas on vilja kasvatatud ning leiba valmistatud läbi Eesti rahvuse ajaloo. Tutvume erinevate teraviljatoitudega ja küpsetame retsepti järgi odrakaraskit.
1.-3. klass
Uurime, mis on Eesti toit ja kus kohast see tuleb. Võrdleme pakenditel erinevaid toidumärgiseid ja selgitame välja, mis on „rohepesu“. Grupitööna valmistame Eesti toorainetest, retsepti järgi tervisliku toidu degusteerimine.
1.-3. klass
Läbi arutelu, loodusnähtuste ja katsete tegemise õpime mõistma taastuvaid energialiike ja magneti töötamise põhimõtted. Katsed viime läbi 3-4 liikmelistesse gruppidesse, kus igal grupil on oma katsetekohver ja kus kõik õpilased läbivad magnetkatsed ja teevad järeldusi.
3.-4. klass
Saame teada, mis on elektrivool, kus kohast see tuleb ja kuidas seda saadakse. Uurime multimeetri abil elektrijuhtivust, programmeerime mikrokontrolleriga ja koostame vooluringi.
5.-7. klass
Läbi arutelu saame teada kaamera ja selle toimimise põhimõtted. Praktilises õppes koostatakse audio-visuaalne lugu, kuhu lõimitakse loodusalased mõisteid ja arendades see läbi tehnoloogilist kirjaoskust.
6.-9. klass
Uurime läbi interaktiivse õppemängu füüsikalisi jõude, lennutame raketi kosmosesse, püüame ta tervelt Maale tagasi tuua ning uurime ja arutleme, millised füüsikalised jõud raketti mõjutavad. Õpilased töötavad iseseisvalt õpetaja juhendamisel.
7.–9. klass
Omandame läbi põnevate eksperimentide füüsikalisi teadmisi teemal „Valgus ja värvid“. Saame teadmised valguse peegeldumisest ja kuidas näeme värve ning eristame erinevaid kujundeid.
7.-9. klass
Uurime mehhatroonika ja matemaatilisi seosed läbi loogika, vooluahelate, Ohmi seaduse ning elektriskeemide. Teeme praktilisi harjutusi mikrokontrollerite ja sensoritega, mille tulemusena luuakse grupitööna digitaalne valgusfoor.